بسته بندی وسایل منزل

یکی از شرکت هایی که امروزه بسیار می شنوید شرکت های بسته بندی وسایل منزل است. شاید از خودتان پرسیده باشید این شرکت ها کارشان چیست.
شرکت های بسته بندی وسایل منزل شرکت هایی هستند که در هنگام اسباب کشی و جا به جایی به کمکتان می آیند و با در اختیار گذاشتن نیرو و تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی وسایل منزل شما، کلیه کارهای بسته بندی وسایل منزلتان را برای جابه جایی انجام می دهند.

بسته بندی وسایل منزل توسط این شرکت ها با توجه به استانداردهای لازم برای هر نوع جا به جایی انجام می شود. این استانداردها با توجه به مسافت ، حجم و جنس وسایل منزل شما تعیین می شود. به طور مثال اگر بخواهید وسایل منزل خود را به راه دور و یا خارج از کشور ارسال کنید بسته بندی آنها بسیار متفاوت تر از بسته بندی وسایل منزل شما برای جا به جایی بین دو محله یا بین دو شهر است.

شرکت های بسته بندی وسایل منزل با توجه به اینکه سالها در این زمینه فعالیت دارند و به صورت روزانه این کار را تکرار می کنند علاوه بر داشتن تجربه کافی برای بسته بندی بهتر تجهیزات شما، از تخصص لازم برای انجام هر چه بهتر این خدمات برخوردار هستند. آنها می دانند که در مسافت و راه چه اتفاق هایی در انتظار وسایل شما است به همین دلیل می دانند که چطور وسایل شما را بسته بندی کنند که کمترین آسیب به آنها وارد شود. علاوه بر اینکه آنها اصول بسته بندی بهتر وسایل منزل را می دانند ، می توانند بسته بندی وسایل منزل را به گونه ای انجام دهند که سردرگمی و بلاتکلیفی شما هنگام چیدمان در منزل جدید کاهش یابد. آنها با استفاده از برچسب های مناسب و تهیه چک لیست ها بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهند.

خدمات شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک

شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک خدمات زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از مهمترین و بهترین خدمات این مجموعه تهیه کلیه تجهیزات لازم برای بسته بندی وسایل منزل شما است. اگر شما نیز اثاث کشی را به شخصه و تنهایی انجام داده باشید می دانید که تهیه تجهیزات بسته بندی مناسب برای اسباب کشی، کارتن و چسب و … کمی سخت است. شرکت ایزی پک تمامی این تجهیزات را تهیه و برای شما مهیا می سازد.

یکی دیگر از خدمات ای مجموعه بسته بندی اصولی کلیه وسایل منزل از ریز و شکستنی گرفته تا وسایل بزرگی مانند یخچال و مبل و میز بیلیارد و … توسط کارتون اسباب کشی است . این شرکت کلیه بسته بندی های خود را با اصول و استانداردهای جهانی به منظور آسیب ندیدن وسایل منزل انجام می دهد. اینکه شما هر یک از وسایل منزل را چگونه بسته بندی کنید تا در حین جا به جایی آسیب نبیند کار سختی است. اما شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک تخصص و تجربه کافی برای این کار را در اختیار دارد و بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد.

یکی از خدماتی که شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک در اختیار شما قرار می دهد تهیه چک لیست از وسایل مورد جا به جایی شما می باشد. شاید برای شما سخت باشد که محتوای هر کارتن را یادداشت برداری کنید و حتی شاید به آن خیلی اهمیت ندهید و به هنگام چیدمان منزل جدید و یا پیدا کردن هر یک از وسایل خود با دردسر بزرگی رو به رو شوید، اما شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک با تهیه چک لیست از محتویات هر کارتن این کمک را به شما می کند که به راحتی بتوانید هر وسلیه ای را که می خواهید در کمترین زمان ممکن پیدا کرده و جا به جا کنید.

علاوه بر تهیه چک لیست ، نیروهای اجرایی با استفاده از برچسب های رنگی بخش های یک منزل را از هم جدا می کنند به طور مثال برای وسایل آشپزخانه از برچسب های قرمز و برای وسایل اتاق از برچسب آبی استفاده می کنند. این کار باعث می شود شما به راحتی بتوانید وسایل خود را پیدا کنید و چیدمان راحتی داشته باشید.

شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک علاوه بر ارائه خدمات بسته بندی، خدمات چیدمان منزل جدید را نیز ارائه می دهد. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان دکوراسیون داخلی می تواند بهترین چیدمان را برای منزل شما به ارمغان اورد ،علاوه بر آن نیروهای اجرایی این مجموعه به راحتی می توانند کلیه وسایل شما را در منزل جدید در جای خود قرار داده و با توجه به اینکه این نیروها کار بسته بندی وسایل منزل شما را انجام داده اند با سبک چیدمان منزل شما و نحوه قرار گرفتن هر وسیله در خانه شما آشنایی کامل دارند، به همین دلیل به راحتی می توانید چیدمان منزل را به آنها سپرده و با خیال راحت مراحل اسباب کشی خود را به اتمام رسانید.

یکی دیگر از خدماتی که شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک در اختیار مشتریان خود قرار می دهد بسته بندی اصولی لوازم شما برای ارسال به خارج از کشور می باشد .

خیلی از اوقات شاهد این بوده ایم که یکی از دوستان و یا آشنایان ما قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند و یکی از مهمترین دغدغه آنها ، چگونگی بسته بندی وسایل و نحوه ارسال آن به کشور مقصد می باشد. شرکت ایزی پک می تواند با استفاده از خدمات بسته بندی و ارسال بار به خارج از کشور کمک شایانی به این موضوع کرده و دغدغه شما را از این بابت از بین ببرد.

قیمت خدمات شرکت بسته بندی وسایل منزل ایزی پک

به طور کلی نحوه محاسبه خدمات بسته بندی شامل دو بخش: متریال مورد استفاده جهت بسته بندی وسایل مورد نظر و تعداد نیروی بسته بند جهت انجام کار بسته بندی می باشد.لازم به ذکر است که کارشناسان شرکت ایزی پک جهت رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان این مجموعه به منظور انجام برآورد هزینه قبل از انجام کار به صورت رایگان از محل شما بازدید نموده و علاوه بر ارائه مشاوره و پاسخگویی سوالات احتمالی نسبت به خدمات درخواستی شما برآورد هزینه می کند و در صورت موافقت شما جهت ارائه خدمات مذکور ، قرارداد بین طرفین منعقد می گردد.

شرکت ایزی پک با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در حوزه خدمات بسته بندی و انجام جابه جایی های خاص می تواند به خوبی کل مراحل جابه جایی شما را انجام داده و این نوید را به شما بدهد که شما می توانید جا به جایی خود را بدون هر گونه استرس و نگرانی پشت سر بگذارید.لازم به ذکر است که این مجموعه کلیه وسایل مورد نیاز بسته بندی خود را طبق استانداردهای بین المللی تولید کرده و در کلیه پروژه های کاری خود از این متریال استفاده می کند.

برای اطلاع کامل از خدمات ایزی پک با ما تماس بگیرید .۲۰۰-۲۲۷۳۰۱۰۰

محصولات مرتبط:

بقچه لباس

پلاستیک حبابدار ضربه گیر

چسب پهن نواری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!