سعادت آباد محله ای در شمال غربی تهران است که در کوهپایه های جنوبی رشته کوه های البرز، قرار گرفته است. موضوع جا به جایی و اسباب کشی در سعادت آباد در همه طول سال وجود دارد که از دغدغه های افراد ساکن در این محله به شمار می آید. لازم است تا برای ساده تر شدن هر چه بیشتر حمل و نقل وسایل و پیشگیری از هر نوع صدمات احتمالی، کار خود را به شرکت های اسباب کشی سعادت آباد بسپارید. این شرکت های متخصص در این امر، همه روزه و به طور 24 ساعته خدمات لازم را به مشتریان ارائه می دهند. این شرکت ها دارای تجربه و تخصص لازم در این امر هستند و می توانند کار جابه جایی را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند. دقت، سرعت عمل و هزینه مناسب از خصوصیات برتر این شرکت ها است.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

اسباب کشی در سعادت آباد

نکته های اسباب کشی

از آن جا که بیشتر خیابان های سعادت آباد مانند بلوار سعادت آباد و میدان کاج بسیار پرتردد هستند لذا این امکان وجود دارد که در همه ساعات شبانه روز، اسباب کشی ممکن نباشد. شرکت مخصوص حمل و نقل اسباب ها در سعادت آباد با داشتن خودروهای مخصوص این کار همچون نیسان و کامیون که در این محله مستقر هستند می توانند بهترین خدمات اسباب کشی در سعادت آباد را برای افراد ساکن در این محله به انجام برسانند. این شرکت ها می توانند اثاث ها را در کمترین نگرانی به مقصد برسانند. از آن جا که اسباب کشی همیشه کار خسته کننده ای به حساب می آید و ذهن افراد را به خود مشغول می سازد و کم بودن افراد کاری در این خصوص می تواند به عنوان مشغله کاری دشواری به حساب آید. شرکت های اسباب کشی از افراد متخصص برای حمل و نقل اثاث ها استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اسباب کشی در زعفرانیه

اسباب کشی در سعادت آباد تهران

این شرکت ها با بهره گیری از افراد مجرب در همه شرایط سعی داشته است تا مشتریان را راضی نگه دارد. این شرکت ها دارای خدمات عالی جهت حمل لوازم هستند. زیرا این کار نیاز به تخصص و مهارت لازم در این زمینه دارد که از عهده افراد عادی خارج است. این شرکت ها با بهره گیری از ماشین های به روز و با تجهیزات کافی کار حمل و نقل اثاث ها را بسیار سهل تر می سازند. بنابرابن بی هیچ دردسر و صدمه ای می توانید اثاث های خود را به مقصد مورد نظر ببرید.

 زمانی که شما بایستی در اسرع وقت منزل خود را تخلیه کنید این شرکت ها با داشتن نیروهای با تجربه و زبده بدون هیچ گونه مشکلی به جمع کردن اسباب های شما می پردازند. با وجود سریع بودن در کارها هیچ ضرر و آسیبی به لوازم شما وارد نمی آید و لوازم شما صحیح و سالم به محل مورد نظر می رسند.

این شرکت ها در جهت بالا بردن کیفیت به روشی درست و جدید این گونه خدمات را برای شما به انجام می رسانند و در تمام ساعات شبانه روز بهترین سرویس ها را به شما ارائه می دهند. در هر زمان می توانید با شرکت های مذکور تماس بگیرید و کار شما را به بهترین شکل به انجام برسانند.

بسته بندی کردن اثاث ها از طریق شرکت مخصوص حمل و نقل اسباب

 نحوده بسته بندی اسباب ها بسیار مهم است. بسته بندی درست به چهار دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است:

  • بسته بندی لوازم منزل به شکل صحیح سبب می شود تا اثاث ها به راحتی در کمترین زمان ممکن به مقصد برسند.
  • بسته بندی حرفه ای سبب می شود تا اثاث ها در حین حمل بار دچار صدمه و آسیب نشوند.
  • نوع بسته بندی است که نوع خودرو را مشخص می کند. لوازمی که به طور درست و اصولی بسته بندی شوند فضای کمتری را اشغال می کنند. لذا خودروی کوچکتر برای حمل بار نیاز دارند. همچنین به دفعات کمتری برای رفت و آمد نیاز دارند. لذا قیمت حمل لوازم کمتر می شود.
  • هنگامی که لوازم منزل به شکلی اصولی و صحیح بسته بندی شوند پیدا کردن، باز کردن و چیدمان آن ها در منزل جدید با سرعت بیشتری صورت می پذیرد.

پلاستیک حبابدار

چگونگی بسته بندی کردن لوازم منزل

 بسته بندی اثاثیه خانه قسمت مهمی از این خدمات اسباب کشی در سعادت آباد است. بیشتر مشتریان علاقه دارند تا شرکت های حمل اثاثیه، کار بسته بندی را برای آن ها به انجام رساند. کیفیت بسته بندی اسباب ها باعث می شود تا ایمنی و سلامت لوازم حفظ شود.

 بسته بندی کردن وسایل نیاز به ظرافت و دقت زیادی دارد که در کیفیت مرحله های بعد اسباب کشی تاثیر‌گذار است. در حال حاضر کارگران در این شرکت ها سعی دارند تا با بهره گیری از بهترین لوازم این مرحله را به بهترین نحو ممکن به پایان ببرند. این لوازم عبارتند از:

  • جعبه های چند لایه از جنس روغنی
  • برچسب برای چسباندن روی جعبه ها برای مشخص کردن محتویات آن ها
  • نایلون و کاور پلاستیکی حباب دار که ضدضربه باشد. این کاورها برای بسته بندی کردن وسلیل شکستنی به کار می روند.
  • طناب
  • روزنامه های باطله
  • فوم های مقاوم در برابر ضربه

بسته بندی در نگاه اول ساده به نظر می رسد. ولی در مواردی بسته بندی اسباب های منزل نیاز به دقت بسیار دارد. دلیل این امر را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • بسته بندی لوازم منزل بایستی در مدت کوتاهی انجام پذیرد.
  • این کار به شکلی انجام شود که وسایل در طول جا به جایی دچار صدمه نشوند و یا گم نگردند.
  • اشیاء حساس در کارتن اثاث کشی کوچکتر قرار بگیرند و مابقی لوازم در در جعبه های بزرگتر جای گذاری شوند.
  • بسته بندی لوازم با بهره گیری از جعبه های مختلف انجام می شود. برای مثال برای بسته بندی کردن بعضی لباس های رسمی از کارتن های رگال استفاده می کنند.
  • همه لوازم مانند اجاق گاز و وسایل آشپزخانه مانند فرش و موکت باید به طرز حرفه ای بسته بندی شوند.

رعایت این نکات سبب می شود تا کار اسباب کشی منزل شما با سرعت بالایی صورت بگیرد.

سخن پایانی اینکه تمامی مراحل اسباب کشی نیاز به ظرافت، مهارت و دانش خاص خود دارد که لازم است تا با یاری گرفتن از شرکت های مخصوص حمل اثاثیه به بهترین نحو ممکن و در کوتاه ترین زمان صورت پذیرد.

مقالات مرتبط : 

اسباب کشی در یوسف آباد

اسباب کشی در پاسداران

اسباب کشی در اقدسیه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!