ایزی پکشرکت ایزی پک در راستای بهبود و ارتقای فرهنگ اسباب کشی، فعالیت خود را شروع کرده است. ما در ایزی پک با هدف آسانتر کردن پروسه اثاث کشی در تمامی زمینه های مرتبط با جابجایی (از جمع آوری وسایل تا فروش لوازم بسته بندی) فعالیت داریم. ایزی پک با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای در این زمینه توانسته برند خود را در بین کسب و کارهای معتبر جای دهد و بوسیله اعتماد و رضایت مشتریان، روزبه‌روز به اعتبار ما افزوده می‌شود. حال در ادامه خدمات ایزی پک را بطور کامل شرح می‌دهیم.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

خدمات کامل اسباب کشی

اولین و جامع ترین خدمت ما، خدمات کامل اسباب کشی می‌باشد. در این سرویس ما تمامی وظایف مربوط به جابجایی را از صفر تا صد بر عهده می‌گیریم. به این شکل که پس از مقرر کردن روز جابجایی نیروهای ما به همراه متریال بسته بندی به منزل شما جهت ایمن سازی و سپس بسته بندی اثاثیه خانه اعزام می‌شوند و بعد از انجام امور مربوط به بسته بندی، نوبت به جابجایی و انقال به محل جدید می‌رسد. در این مرحله نیروهای جابجایی با دقت کامل تمام اثاثیه را به داخل کامیون منتقل می‌کنند و با یک رانندگی مطمئن، به منزل جدید می‌رسند. پس از انتقال تمامی وسایل به خانه جدید، نوبت چیدمان آنها می‌رسد. تیم اجرایی ایزی پک تمامی لوازم بزرگ منزل را نصب میکنند و سایر اثاثیه را در مکانی مناسب جای گذاری می‌کنند. این توضیح کوتاهی در رابطه با خدمات کامل اسباب کشی ایزی پک بود.

خدمات بسته بندی

همانطور که از نامش پیداست، این خدمت فقط مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل می‌باشد. این سرویس مخصوص کسانی است که قصد دارند با مدیریت هوشمند هزینه های خود، بخشی از پروسه جابجایی را برون سپاری کنند. ما در این خدمت با کمک تیم اجرایی ایزی پک، تمامی اثاثیه خانه شما را از خرده ریزهای داخل منزل تا وسایل بزرگ را بسته بندی میکنیم و لوازمی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، لوستر، سرویس خواب و… را دمونتاژ می‌کنند تا در حین جابجایی با این قبیل مشکلات روبه رو نشوید. در همین مرحله نیروهای ما با لایه پیچی صحیح لوازم منزل و قرار دادن آنها در کارتن های اثاث کشی، این جعبه ها را نیز علامت گذاری می‌کنند تا در محل جدید بدانید که کدام جعبه برای کدام قسمت خانه می‌باشد.

ایزی پک

فروشگاه اسباب کشی

کسانی که قصد دارند خودشان تمامی کارهای مربوط به جابجایی را انجام دهند نیز می‌توانند از ایزی پک خاطره‌ای خوش در ذهنشان ثبت کنند. فروشگاه آنلاین ایزی پک با عرضه متریال موردنیاز برای بسته بندی، اعم از کارتن اثاث کشی ، پلاستیک حبابدار ، چسب پهن ،بقچه لباس و… توانسته تا حدودی نیاز افراد در زمینه ایمن سازی و بسته بندی وسایل خانه شان را رفع کند. اگر شما هم به هردلیلی قصد دارید تا در هزینه های اسباب کشی صرفه جویی کنید و خودتان این کار را بر عهده بگیرید، میتوانید از فروشگاه ایزی پک متریال موردنیاز را تهیه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!