خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران

خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران یکی از دغدغه های افراد ساکن این قسمت از شهر است. یعنی زمانی که پروسه اسباب کشی آغاز می‌شود همه به دنبال کارتنی نو جهت بسته بندی وسایل منزل خود هستند. حالا اینکه کارتنمان را از کجا بخریم و چه کارتنی مناسب ماست، بحثی کاملا جداست. همه ما میدانیم که کارتن های دست دوم دیگر به درد جابجایی نمیخورد دلیل آن هم این است که کارتنی که بارها و بارها استفاده شده و بخش عظیمی از مقاومت خود را از دست داده، چرا باید تحمل اجناس خانه ما را داشته باشد؟ به همین علت پیشنهاد میکنیم که دور کارتن های مصرف شده را خط بکشید. در این مقاله قصد داریم به شما مراکز خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران را معرفی کنیم.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

بیشتر بخوانید: خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن اثاث کشی مانند هر وسیله دیگری، انواع و اقسام خودش را دارد. بطور مثال جنس کارتن با کارتن فرق دارد، تعداد ورقه های بکار رفته آن و سایز و ابعاد جعبه. حال در ادامه از لحاظ لایه های بکار رفته در ساخت کارتن، آنها را تفکیک میکنیم:

کارتن 3 لایه

کارتن های 3 لایه را همه ما دیدیم، شاید ندانید که چه کارتنی 3 لایه است ولی قول میدهم که همه شما حداقل یکبار از آن ها استفاده کردید. این کارتن ها چی هستند؟ همان کارتن هایی که در اثاث کشی های سنتی از آن ها استفاده میکردید و از میوه فروشی یا سوپری های محل میخریدید. این کارتن های برای جابجایی محصولات غذایی بکار میرفت به همین دلیل نیازی نبود که در ساخت آنها از ورقه های بیشتری استفاده کنند.

خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران

کارتن 5 لایه

کارتن 5 لایه همان کارتن هایی است که با نام کارتن اسباب کشی به فروش میرسد و ما هم در خدمات ایزی پک از این کارتن ها استفاده میکنیم. در اصل این جعبه های بسته بندی، با ورقه های مستحکمی که دارند از ضربات احتمالی به اثاثیه درون آنها جلو گیری می‌کنند. همین ویژگی سبب شده تا خیلی از افراد به سمت خرید کارتن اسباب کشی روی بیاورند.

خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران

موارد مصرف کارتن اسباب کشی

در واقع تمامی خرده ریزهای داخل منزلتان را میتوانید درون کارتن خالی قرار دهید، از ظروف شکستنی داخل آشپزخانه گرفته تا وسایل زینتی داخل اتاق خواب. ولی بحث اصلی سر این است که کدام وسیله در کدام سایز کارتن قرار بگیرد.

برای آشنایی با این اصول، ما کارتن‌های ایزی پک را مثال میزنیم.

کارتن سایز حمل کتاب همانطور که از نامش پیداست برای جابجایی کتاب و جزوات درسی بکار میرود. دلیل آن هم سایز مناسب کارتن جهت حمل کتاب است، یعنی نه انقدر بزرگ است که تعدد کتب باعث عدم جابجایی کارتن شود و نه آنقدر کوچک که رمان داخلش جا نشود.

کارتن سایز کوچک: از این کارتن میتوان برای حمل کتاب نیز استفاده کرد. به دلیل کوچک بودن سایز آن، اگر نتوانستید کارتنی مخصوص حمل کتاب پیدا کنید میتوانید از  این سایز نیز استفاده کنید. جدا از این مسئله، کاربرد اصلی آن برای جمع کردن ظروف چینی و شکستنی آشپزخانه است. چون این وسایل شکستنی و در عین حال گرانقیمت هستند، باید حجم کمی را داخل کارتن اثاث کشی قرار دهیم تا در هنگام جابجایی کارتن پاره نشود.

کارتن سایز متوسط: از این کارتن برای ظروف و وسایلی که سایزشان یک مقدار بزرگتر است استفاده می‌شود. مثلا یک سری از دیس‌های شما داخل کارتن سایز کوچک جای نمیگیرد و بهتر است از سایز متوسط کارتن برای جمع آوری آن‌ها استفاده کنید.

کارتن سایز بزرگ: از این کارتن برای بسته بندی قابلمه و وسایل فلزی استفاده می‌کنند، لوازمی مانند، مایکرویو، فر برقی، توستر، آپاژور و…

کارتن سایز بسیار بزرگ: این کارتن به دلیل اندازه بزرگی که دارد باید اثاثیه‌ای که شکستنی نیست را درونش قرار دهیم. مثلا کفش، بالشت، لحاف، البسه و از این دسته موارد.

بیشتر بخوانید: خرید کارتن اسباب کشی غرب تهران

قیمت کارتن به چه بستگی دارد؟

قبل از خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران بدانید که قیمت کارتن خالی به چندتا فاکتور بستگی دارد که جمع همه اینها قیمت نهایی کارتن اثاث کشی را تعیین می‌کنند. نکاتی مانند سایز، جنس، محل خریداری شده و … می‌تواند در بالا پایین رفتن هزینه شما تاثیر مستقیم داشته باشد. حال در ادامه بیشتر به این نکات می‌پردازیم.

ضخامت کارتن

ورقه‌های کارتن که ضخامت کارتن را تعیین می‌کنند در قیمت نهایی آن می‌تواند تاثیر گذار باشد، به همین منظور اگر دیدید که دو نوع کارتن اسباب کشی تفاوت قیمت فاحشی با هم دارند، بدانید که یکی از دلایل آن ضخامت ورقه‌های بکار رفته در ساخت آن است.

لایه کارتن خالی

در اول بدانید که در کل دو نوع کارتن در سطح بازار وجود دارد، 3لایه و 5 لایه. طبیعتا قیمت و کیفیت کارتن‌های 5 لایه خیلی بیشتر از 3 لایه است و بیشتر از این کارتن‌ها در اسباب کشی و یا جابجایی لوازم گرانقیمت و حساس استفاده می‌شود. تعداد لایه‌های کارتن خالی نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.

سایز کارتن اسباب کشی

کارتن‌های بسته بندی سایزهای متنوعی دارند، از سایز کوچک گرفته تا سایز بزرگ! که همین تعدد اندازه باعث افزایش یا کاهش قیمت کارتن های خالی می‌شود. برای مثال ورقه‌های بکار رفته در کارتن اسباب کشی سایز کوچک با سایز بزرگ که یکی نیست! و همین امر در تفاوت قیمت جعبه های موجود در بازار تاثیر بسزایی دارد.

محل خرید کارتن خالی

محل خرید کارتن اسباب کشی در شرق تهران نیز در قیمت آن بی تاثیر نیست. برای اجناس دیگر هم مورد صدق می‌کند، مثلا قیمت یک لباس در تمامی مغازه که یکی نیست! یک نفر سود کمتری از فروش یک لباس می‌برد و دیگری سود بیشتری! در صنعت کارتن اثاث کشی سایزی و فروش آن نیز همین قانون صدق می‌کند. به همین دلیل همیشه به دنبال ارزانترین جا و در عین حال با کیفیت ترین فروشگاه بگردید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!