وقتی حرف از اسباب کشی زده می‌شود همه ما به فکر کارتن های بسته بندی در گوشه و کنار خانه میوفتیم. درواقع همین جعبه های بسته بندی هستند که به اثاث کشی ما جلوه میبخشند و تمام کیفیت کارما به جنس این کارتن ها بستگی دارد. حالا شاید به ذهنتان خطور کند که بورس فروش کارتن اسباب کشی کجاست؟ یعنی کسانی که ساکن تهران هستند از کجا می‌توانند این متریال را تهیه کنند؟ در مطالب دیگر ایزیی پک مرکز فروش کارتن اثاث کشی در مناطق مختلف تهران را آوردیم و در این مقاله قصد داریم شما را با خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران آشنا کنیم.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران

خرید کارتن اسباب کشی

این روزها با افزایش آگاهی و حساسیت مردم روی اجناس منزل، کمتر کسی از کارتن دست دوم سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها استفاده می‌کند. درواقع حتی خرید کارتن موزی هم این روزها به حداقل رسیده! دلیل این همه تغییر در بازار کارتن چیست؟ ببینید اگر شفاف بخواهیم بهتان توضیح دهیم، تفاوت کارتن مخصوص اثاث کشی و سایر جعبه ها در استحکام آنهاست. کارتن های چیپس، پفک و میوه همه از سه لایه مقوا تشکیل شدند که طبیعتا مقاومت زیادی در قبال آسیب های جابجایی ندارند. ولی کارتن های اسباب کشی با 5 لایه مقوای مستحکمی که دارند کمبود مقاومت کارتن های قبلی را جبران کرده و به جد میتواند تا 80 درصد از ضربات احتمالی به وسایل را کاهش دهد. به همین دلیل است که تمامی شرکت های اسباب کشی و فروش کارتن، همه به این نوع کارتن می‌پردازند و مردم را تشویق به خرید این کارتن ها می‌کنند. حالا اینکه مرکز خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران کجاست، یک قضیه جداست.

تفاوت کارتن اسباب کشی نو و دست دوم

در سراسر کشور برای هر صنفی کارتنی جدا تولید میشود، کارتن بسته بندی، کارتن میوه، کارتن چیپس و …. خب کارتن میوه یا کارتن سوپرمارکت هایی که تازه تولید میشود که به دست شما نمیرسد. اول از همه تولید کنندگان مواد اولیه این کارتن ها را خریداری میکنند و با قرار دادن مواد غذایی داخل آنها به دست فروشندگان میرسانند. فروشندگان هم بعد از چیدمان این مواد داخل مغازه خود، کارتن ها را دورمیاندازند و بعد از این مراحل شما میتوانید از آنها استفاده کنید. دقت داشته باشید که در این فاصله، کارتن مقداری از مقاومت خود را از دست می‌دهد. خودتان تصور کنید که این کارتن های سه لایه وقتی که مقاومت خود را از دست بدهند چه خسارتی میتواند به وسایل ما وارد کنند. حتی خیلی از مراکز خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران را دیده ایم که این جعبه های دست دوم را به مردم عادی میفروشند!

حتی کارتن موزی هم که از دیرباز در بین جوامع محبوبیت زیادی دارد نیز برای بسته بندی اثاثیه منزل مناسب نیستند، زیرا همین مراحل برای این کارتن هم صدق میکند و دلیل محکم تر نیز این است که این کارتن ها برای جابجایی موز مناسب هستند نه وسایل خانه! همین دلایل باعث شده تا عوام کم کم قید کارتن های دست دوم را بزنند و به دنبال بهترین روش برای ایمنی اثاثشان باشند. با ادامه مقاله خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران همراه ما باشید.

خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران

خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران

خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران و سایر مناطق تهران کار سختی نیست. فقط کافیست که ابزار فروشی های محل خود را پیدا کنید و ببینید کارتن مطلوبی دارند یا نه! این قسمت یکمقدار دشوار است، مگر در هر محله ای چند مغازه کارتن فروشی وجود دارد که شما بگردید و کارتن مورد نظر خود را پیدا کنید. بهترین راهِ خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران خرید آنلاین از سایت و فروشگاه های معتبر است. بعد از کرونا همه اصناف به سمت کسب و کارهای اینترنتی روی آوردند و در این دو سال اعتماد مردم به فروشگاه های آنلاین هم افزایش پیدا کرده پس نمیتوان گفت که فروشگاهی که آنلاین اجناسی را می‌‌فروشد کیفیت پایینی ارائه می‌دهد. به همین دلیل بهترین روش برای خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران استفاده از آنلاین شاپ هایی مانند ایزی پک است که تمام متریال مربوط به اسباب کشی را درون خودش جای داده و با بهترین کیفیت ممکن به درب منزل شما ارسال می‌کنند.

دلیل خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران بصورت آنلاین

حالا دلیل اینکه میگوییم بصورت آنلاین کارتن بسته بندی خود را خریداری کنید، چیست؟ دوران خرید حضوری چند سالی هست که به پایان رسیده، البته بازهم خیلی از افراد طرفدار خرید حضوری هستند ولی باز به نسبت طرفدارهای خرید اینترنتی رو به افزایش است. دلیل این امر هم سهولت در خرید و دریافت کالای موردنظر میباشد. شما فرض کنید که در خانه خود نشستید و با تلفن همراه خود کارتن موردنظرتان را انتخاب میکنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل میگیرید. به جای اینکه مدام در خیابان های تهران بگردید دنبال کارتن خالی، خیلی راحت از سایت ایزی پک کارتن موردنظرتان را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

کلام آخر

فروشگاه آنلاین ایزی پک با ارائه محصولات اسباب کشی بصورت آنلاین، رسما یک مرکز خرید کارتن اسباب کشی در شمال تهران محسوب میشود که تمامی ساکنین تهران و شهرستان میتوانند در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

محصولات مرتبط:

پلاستیک ضربه گیر حبابدار

بقچه لباس زیپ دار

چسب پهن نواری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!