هنگام شروع اثاث کشی به طور حتم به یک سری کارتن اسباب کشی جهت انجام کارهای مربوط به بسته بندی نیاز پیدا می‌کنید. همانطور که میدانید شما برای جمع کردن اثاثیه منزلتان تنها از یک سایز کارتن استفاده نخواهید کرد و به همین دلیل از سایزهای متعددی جهت شروع بسته بندی استفاده میکنیم. برای مثال سایز کوچک برای بسته بندی وسایل آشپزخانه و سایز بسیار بزرگ برای بسته بندی کیف و کفش بکار می‌رود، حالا در ادامه این مقاله موارد مصرف و خرید کارتن بسته بندی کوچک را به شما توضیح می‌دهیم.

فروشگاه ایزی پک

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

کارتن بسته بندی کوچک چیست؟

کارتن اسباب کشی کوچک همان جنس و ورقه‌های کارتن معمولی دارد ولی به دلیل کوچک بودن سایز آن طبیعتا موارد مصرفش هم متفاوت است. خب؛ کارتن سایز کوچک از 5 لایه ورقه مقوایی تشکیل شده که مناسب برای بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار می‌باشد، این کارتن‌‌ها به دلیل ساخته شدن از مواد درجه کارخانه ها و همچنین 5 لایه بودنشان می‌توانند مقاومت منحصربه فردی در مقابل ضربات احتمالی نشان دهند. خرید کارتن بسته بندی کوچک در جابجایی و حمل و نقل می‌تواند بسیار کاربردی باشد، دلیل آن‌هم سایز کوچک آن است. درنظر داشته باشید که سایز این کارتن 46*37*32 میباشد و به همین دلیل حجم انبوهی از لوازم را نمیتوانید داخلش قرار دهید که این امر باعث جابجایی آسان کارتن اسبا کشی می‌شود.

خرید کارتن بسته بندی کوچک

موارد مصرف کارتن بسته بند کوچک

کارتن کوچک بسیار مناسب برا بسته بندی ظروف چینی و شکستنی آشپزخانه می‌باشد. به این دلیل که حجم زیادی داخل آن جای نمیگیرد و به همین خاطر حمل آن راحتتر و ایمن تر صورت میگیرد. برای شفاف تر شدن موضوع : وسایل آشپزخانه بااینکه سایز کوچکی که دارند ولی وزن بالایی دارند و به این دلیل جابجایی تعداد زیادی از این وسایل برای ما دشورا می‌شود. جدا از این ازدیاد حجم وسایل داخل کارتن، امکان پاره شدن جعبه بسته را در پی دارد، همین امر است که ما را به خرید کارتن بسته بندی کوچک ترغیب می‌کند.

سایز کارتن کوچک:

طول: 46 سانتی متر

عرض: 37 سانتی متر

ارتفاع: 32 سانتی متر

کلام آخر

اگر قصد خرید کارتن بسته بندی کوچک را دارید به شما پیشنهاد میکنم که از طریق فروشگاه آنلاین ایزی پک استفاده کنید زیرا هم قیمت کمتری نسبت به مغازه ها دارد و هم کیفیت بیشتری! به خاطر داشته باشید که ما برای انجام خدمات اسباب کشی نیز از همین کارتن های خودمان استفاده میکنیم پس خیالتان از بابت کیفیت کارتن ها راحت!

محصولات مرتبط:

پلاستیک حبابدار ضربه گیر

بقچه لباس

چسب پهن نواری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!