امروزه وسایل الکترونیکی که در خانه تمام ما وجود دارد رو به افزایش است و یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین‌ آنها تلویزیون است. خب، طبیعتا یکی از  لوازمی که ما در هنگام اسباب‌کشی نگران آسیب ندیدن و سالم ماندن آن هستیم، همین تلویزیون‌های خانگیست. به همین دلیل سعی کردیم در این مطلب راهنمای حمل تلویزیون در اسباب کشی را برایتان بیاوریم تا خود شما هم بتوانید به تنهایی و بدون نیاز به نیروی باربر این وسیله گرانبهای خود را جابه‌جا کنید. با ما همراه باشید.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

 

راهنمای حمل تلویزیون در اسباب کشی

 

راهنمای حمل تلویزیون در اسباب کشی

در قدم اول بدانید که هیچ‌وقت این ریسک را نکنید که خودتان وظیفه حمل تلویزیون را انجام دهید امروزه که تمام تلویزیون‌ها بصورت LED و خیلی نازک عرضه شده‌اند واقعا جابجایی آن‌ها کار بسیار حساسیت، اگر خدایی نکرده به یک جایی برخورد کند چکار می‌‌خواهید بکنید؟ پس حتما از نیروهای فنی کمک بگیرید.

از جعبه تلویزیون استفاده کنید

هیچ وقت جعبه تلویزیون خودتان را دورنیاندازید! جسارتا این کار اصلا عقلانی نیست! اگر پس از خرید تلویزیون جایی برای جعبه آن نداشتید، در خانه دوست، آشنا یا همسایه نگهداری کنید، در کل تمام تلاشتان را بکنید تا این جعبه را از دست ندهید. زیرا بهترین روش برای حمل تلویزیون، استفاده از جعبه آن است. هیچ کارتنی پیدا نمی‌کنید که مناسب این وسیله گرانبها باشد. حتی خود جعبه تلویزیون یک یونولیت و فوم برای محکم نگهداشتن آن در خود جای داده! پس یک پکیج کامل جهت بسته‌بندی به شما ارائه می‌دهد. درضمن هیچ‌وقت فکر نکنید که این یونولیت‌ها به دردتان نمی‌خورد و آن‌ها دور بیاندازید، به همه چیز تلویزیون نیاز پیدا می‌کنید. شما برای ایمن کردن تلویزیون نیاز به یونولیت دارید که گوشه و کنار آن را نگه دارد یا برای جلوگیری از خراب شدن صفحه نمایش باید با فوم روی آن را بپوشانید.

بسته‌بندی بدون جعبه

اگر احیانا جعبه تلویزیون شما گم شد یا دورانداختید یا قابل استفاده نبود یا هرچی، پیشنهاد ما به شما این است که اصلا دست به آن نزنید! بگذارید نیروهای حمل و جابجایی کار خودشان را بکنند. ولی برای اینکه اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید بدانید که ابتدا نیروهای فنی یک ورق محکم را روی زمین پهن می‌کنند سپس با قرار دادن پلاستیک حبابدار ، تلویزیون را بصورت خوابیده روی آن قرار می‌دهند. پس از جداکردن پایه‌های آن و تبدیل تلویزیون به یک صفحه قابل حمل، لبه‌های ورقه را به روی تلویزیون “تا” می‌کنند تا بصورت یک جعبه مقاوم دربیاید. بعد از ایمن‌سازی، تلویزیون را داخل کارتن اسباب کشی مخصوص قرار می‌دهند تا خسارتی مانند خط و خش یا از کار افتادن یکی از قطعات آن پیش نیاید.

خودتان حمل کنید

مهمترین بخش راهنمای حمل تلویزیون این است که خودتان وظیفه حمل آن را انجام دهید. اگر ابعاد تلویزیونتان اجازه ورود به ماشین شخصی را می‌دهد، با ماشین خودتان تا مقصد جدید حمل کنید. برای اینکار صندلی جلو را تا آخر خم کنید سپس تلویزیون را مورب و بطوری که صفحه آن به صندلی عقب تکیه داده شده، داخل ماشین بگذارید. بعد یک تشک ابری را برای اطمینان در فضای بین تلویزیون و صندلی عقب قراردهید جلوی صندلی عقب یعنی در زمین یک وسیله جهت نگهداشتن تلویزیون بگذارید تا هنگام ترمز ناگهانی، این وسیله برنگردد.

 

راهنمای حمل تلویزیون در اسباب کشی

 

سیم‌های آن را جمع کنید

تمام سیم‌های متصل به تلویزیون را جمع کنید تا در هنگام جابجایی دست‌وپای شما را نگیرد. برای انکه یادتان باشد کدام سیم مخصوص کجاست قبل از کشیدن آن‌ها یک عکس از نوع سیم‌کشی بگیرید و با خود داشته باشید. حتما این سیم‌ها را داخل جعبه تلویزیون قرار دهید تا در اسباب کشی گم نشوند.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات مربوط به راهنمای حمل تلویزیون در اسباب کشی را بگنجانیم تا شما با راه و روش‌های آن آشنا شوید. همانطور که در اول گفتیم جابجایی تلویزیون کاری نیست که مردم عادی بتوانند انجام دهند و حتما نیازمند حضور نیروهای فنی جهت حمل و نقل این وسیله هستید. شرکت ایزی‌پک با ارائه خدمات اسباب کشی آسان تمام مراحل یک جابجایی از بسته بندی تا چیدمان را بدون کوچکترین خلل ممکن، انجام می‌دهد. ما با اعزام نیروهای فنی تمام امور مربوط به بسته‌بندی وسایل فنی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس خواب و… را بصورت کاملا اصولی و استاندارد انجام می‌دهیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!