بهترین فروشگاه اسباب کشی کجاست؟ تا حالا به خرید اینترنتی ابزارهای بسته بندی مثل کارتن اثاث کشی فکر کردید؟ میدونی از کجا میشه ابزارهای بسته بندی را در سریعترین زمان ممکن تهیه کرد؟ در این مقاله قصد داریم تا به شما را با یک فروشگاه آنلاین در حوزه اسباب کشی آشنا کنیم تا بتوانید تمامی ابزارهای بسته بندی موردنیاز خود را در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به فروشگاه ایزی پک بپردازیم.

فروشگاه اسباب کشی

ما در فروشگاه لوازم بسته بندی اثاث کشی ایزی پک هر آنچه که یک جابجایی نیاز دارد را عرضه کردیم. از کارتن اسباب کشی گرفته تا چسب و کاتر تا هرکسی با هر نوع جابجایی که دارد بتواند با خیال راحت جابجا شود. ما سعی کردیم تا نیازهای یک اسباب کشی را برطرف کنیم حالا فرقی ندارد که اثاث کشی خانه باشد یا محل کار! برای اینکه بیشتر با محصولات ایزی پک آشنا شوید در ادامه به هریک از متریال بسته بندی موجود در سایت بطور کامل می پردازیم.

کارتن اسباب کشی

اولین و مهمترین جنسی که هر فردی هنگام اسباب کشی به دنبال آن میگردد کارتن بسته بندی می‌باشد. به همین دلیل ما سعی کردیم تا بهترین کارتن های موجود بازار و متشکل از 5 لایه مقوای مستحکم را ارائه دهیم تا با استفاده از این متریال ایمن سازی اثاثیه منزلتان را تضمین کنید. کارتن های ما در 4 سایز کوچک، متوسط، بزرگ، بسیار بزرگ و کارتن حمل کتاب ارائه شده تا با توجه به لوازم خانه‌تان هر یک از کارتن های خالی را که نیاز دارید استفاده کنید.

کارتن اسباب کشی

پلاستیک حبابدار

یکی دیگر از لوازمی که ما در فروشگاه اثاث کشی خود ارائه دادیم پلاستیک حبابدار می‌باشد. این نایلون حباب دار می‌تواند تا 80% از ضربات احتمالی به وسایل شما جلوگیری کند. به اینصورت که ابتدا لوازم شکستنی و تزیینی منزل را با استفاده از ضربه گیر لایه پیچی می‌کنید و پس از محکم کردن آن با استفاده از چسب پهن داخل کارتن های 5 لایه می‌گذارید. به این روش تمامی خرده ریزهای آشپزخانه و سایر قسمت های خانه بطور کامل ایمن سازی شده تا در صورت بروز مشکل در پروسه جابجایی، آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

پلاستیک حبابدار

بقچه لباس زیپدار

بقچه لباس زیپدار یکی دیگر از وسایل پر فروش ماست! این وسیله دو کاربرد دارد، اولی در زمان اسباب کشی می‌باشد، به اینصورت که ابتدا تمامی البسه و پوشاکی که قصد جابجاییشان را دارید بطور کاملا منظم داخل این وسیله می‌گذارید تا همه پوشیدنی هایتان کنار هم و داخل یک باکس قرار بگیرد. مورد دوم اینکه برای نگهداری این پوشاک و ملحفه‌های خود نیز می‌توانید از بقچه لباس زیپدار استفاده کنید.

بقچه جدید

چسب پهن و برچسب

چسب پهن برای محکم کردن پلاستیک های حبابدار و ایمن سازی کارتن اثاث کشی بکار می‌رود. تقریبا همه ما حداقل دو رول چسب پهن هنگام بسته بندی لوازم خانه مصرف می‌کنید، ولی اینبار با مراجعه به فروشگاه اثاث کشی ایزی پک می‌توانید هر نوع چسبی که می‌خواهید را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. درضمن با وجود برچسب های رنگی می‌توانید کارتن‌های اسباب کشی را از هم تفکیک کنید، بطور مثال جعبه‌هایی که مختص آشپزخانه هستند را رنگ زرد از بقیه سوا کنید.

چسب پهن

لوازم جانبی

در کنار ابزارهای کلیدی اسباب کشی، برخی از لوزام جانبی نیز می‌تواند در پروسه بسته بندی لوازم منزل کمک حالمان باشند، بطور مثال کاتر، چسب کش، کاغذ بسته بندی، طناب و… ما در فروشگاه ایزی پک تمام این ابزارها را درون سایت جای دادیم تا بتوانید دست پر از فروشگاه لوازم بسته بندی ما خارج شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!