کارتن اسباب کشی یکی از ابزارهای موردنیاز ما انسان ها در موارد مصرف گوناگون است، به این صورت که هرکسی هر کاری مربوط به بسته بندی وسایلش را داشته باشد سریعا به دنبال یک کارتن اثاث کشی مناسب می‌گردد. حالا سوالی برای ما پیش میاید که کارتن اسباب کشی از کجا بخریم ؟این سوال در واقع در بین تمام افراد صدق می‌کند، زیرا جدیدا کمتر مغازه‌‌ای پیدا می‌شود که به شما کارتن دست دوم خودش را بفروشد. دلیل آن هم واضح است، کارخانه‌های تولید جعبه بسته بندی به سراغ میوه فروشی ها و سوپرمارکت‌ها می‌روند و کارتن های بلااستفاده آن‌ها را جهت بازیافت و تولید مجدد کارتن خریداری می‌کنند. به همین دلیل واقعا پیدا کردن یک کارتن خوب سخت شده! به همین خاطر در این مطلب به سراغ پاسخ اساسی به سوال شما می‌رویم.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

کارتن اسباب کشی از کجا بخرم ؟

درست است که نام این جعبه‌های بسته بندی کارتن اسباب کشی می‌باشد، ولی موارد استفاده آن ها صرفا برای اسباب کشی نیست! مثلا هر کسی که قصد بسته بندی اثاثیه خانه یا محل کارش را داشته باشد می‌تواند از این کارتن ها استفاده کند، حال بسته بندی شخصی به اثاث کشی ختم می‌شود و دیگری برای انبارش وسایل! در هرصوت هر مسیری را طی کنیم به خرید کارتن اسباب کشی می‌رسیم، حال در ادامه به شما میگوییم که از کجا کارتن درجه یک تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کارتن بسته بندی کوچک ،از کجا این کارتن را تهیه کنم؟

انواع کارتن اثاث کشی

کارتن بسته بندی سایز و طرح های گوناگونی دارد که واقعا نمیشود بطور اختصاصی به تمامی اینها پرداخت، ولی بطور کلی کارتن خالی به دو نوع سه لایه و پنج لایه تقسیم می‌شود.

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه همین کارتن‌های معمولی است که قبلا برای جابجایی  وسایل خانه از آن ها استفاده می‌کردیم و حقیقتا باید اعتراف کرد که مقاومت کافی در برابر معقوله اسباب کشی را نداشتند. در اصل زمینه مصرف آن‌ها اصلا برای اثاث کشی نبود، بیشتر از آن‌ها برای حمل خوراکی‌های سوپرمارکتی و یا میوه‌های میوه فروشی استفاده می‌شد که ما به اشتباه آن‌ها را وارد خانه یا محل کارمان میکردیم تا اثاثیه خود را به محل جدید انتقال دهیم. به همین منظور استفاده از کارتن 3 لایه را برای اسباب کشی پیشنهاد نمیکنیم.

کارتن 5 لایه

کارتن 5 لایه کارتنیست که مخصوص بسته بندی لوازم منزل میباشد و همانطور که از نامش پیداست از 5 ورقه مقوایی محکم ساخته شده که همین امر استحکام آن را به نسبت کارتن 3 لایه چند برابر می‌کند.  نکته دیگر درباره این کارتن‌ها نو بودن آن‌هاست که یعنی هیچکسی به جز شما از آن استفاده نکرده و خیالتان بابت بهداشتی بودن آن‌ها راحت!

کارتن حضوری بخریم یا آنلاین؟

درست است که در هر محله‌ای فروشگاه‌های ابزارآلاتی جهت فروش متریال بسته بندی وجود دارد ولی با وجود اینکه بیشتر کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن می‌روند، پیشنهاد ما هم خرید اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین مربوطه می‌باشد. با این روش از خانه یا محل کارتان تعداد و سایز کارتن‌های موردنظرتان را انتخاب می‌کنید و با یک کلیک در منزل دریافت. هم در هزینه‌ و هم در وقتتان صرفه جویی می‌شود.

محصولات مرتبط:

پلاستیک حبابدار ضربه گیر

بقچه لباس

چسب پهن نواری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!