اگر تنها یکبار به روش سنتی اسباب کشی کرده باشید به خوبی این نتیجه برای شما محرز شده که یکی از سخت ترین و وقت‌گیر ترین بخش‌های اسباب کشی به بسته بندی اثاثیه منزل مرتبط می‌شود. برای انجام این پروسه برای انجام این کار شما نیازمند تخصیص یک زمان چند روزه برای بسته بندی هستید.

در کنار مسئله زمان، پیدا کردن لوازم اسباب کشی مناسب و مهم تر از آن در دسترس بودن نیروهای کمکی از بین دوستان و آشنایان. همه این‌ها نیازهایی هستند که در هر اسباب کشی برای بسته بندی اثاثیه می‌بایست به  سراغ آن‌ها رفت.

در این مطلب از ایزی پک سعی بر آن داریم تا در کنار هم به بررسی این موضوع بپردازم که استفاده از خدمات بسته بندی ایزی پک چگونه می‌تواند یک تجربه تازه در زمینه اسباب کشی و اصلی ترین بخش آن یعنی بسته بندی برای شما ایجاد کند.

در دل هزینه‌ها از پیدا تا پنهان

بیایید با نگاهی دقیق هزینه‌هایی که بسته بندی کامل اثاثیه برای شما به بار می‌آورد برسی کنیم. هزینه‌های بسته بندی به دو بخش پیدا و پنهان تقسیم می‌شوند. چرا که قرار نیست همه هزینه‌ها از قبل برای شما پیش بینی‌پذیر و قابل برآورد باشند همیشه بخشی از هزینه‌ها به صورت پنهانی شکل می‌گرند و به ناگاه پیش چشم ما ظاهر می‌شوند.

صرف وقت، یک هزینه پنهان

یک نمونه از هزینه‌های پنهان در پروسه اسباب کشی، وقتی است که شما برای این کار صرف می‌کنید. افراد شاغل به خوبی می‌دانند که مرخصی گرفتن در برخی کارهای اداری یا تعطیل‌ کردن برخی از شغل‌های آزاد حتی برای یک روز می‌تواند ضرر و زیان‌های مختلف مالی را در پی داشته باشد. شاید شما صاحب یک مغازه باشید و برای انجام فرآیند بسته بندی و انتقال اثاثیه به منزل جدید مجبور شوید برای حداقل یک روز کسب و کار خود را تعطیل کنید و مشتریان خود را از دست بدهید.

شاید هم شما یک سمت مدیریتی داشته باشید و برای انجام بسته بندی مجبور شوید برخی از جلسات کاری خودتان را کنسل کنید. اتفاقی که شاید به ظاهر برای شما ضرر مالی نداشته باشد اما در پشته پرده این اتفاق رقم می‌خورد.

تهیه لوازم اسباب کشی

بسته بندی، بدون لوازم مربوط به آن یک کار غیر ممکن است. بدون شک شما به جعبه‌ها و کارتن اسباب کشی نیازمندید تا اثاثیه خود را درون آن‌ها بچینید و به منزل جدید انتقال دهید. از آن جایی که بعید است در خانه شما به تعداد کافی کارتن اسباب کشی وجود داشته باشد، شما مجبورید برای خرید کارتن اسباب کشی در سایز‌های مختلف دست‌به‌کار شوید. برای پیدا کردن کارتن اسباب کشی راهای مختلفی پیش روی شماست از روش‌های سنتی گرفته تا روش‌های جدیدی مثل خرید لوازم اسباب کشی بصورت آنلاین.

برای انجام یک بسته بندی دقیق و اصولی نیازمندی‌های شما محدود به کارتن اسباب کشی نیست بلکه در کنار آن لوازمی مثل چسب پهن، پلاستیک حبابدار ، قیچی و کاتر، چسب پهن و سایر موارد. هزینه پرداختی برای تهیه این لوازم در گروه هزینه‌های قابل برنامه ریزی یا پیدا قرار می‌گیرد.

کم و زیاد آمدن لوازم بسته بندی

یک مشکل عمده در تهیه لوازم بسته بندی به برآورد مقدار مورد نیاز لوازم، متناسب با حجم اثاثیه است. ممکن شما مقداری بیشتر از حد نیاز خود لوازم تهیه کنید. در صورت بروز این اتفاق  شما هم درگیر یک هزینه اضافی شده‌اید و هم اضافه مانده وسایل که شاید تا سال‌ها بکار شما نیایند فضایی منزل شما را اشغال می‌کنند.

هزینه امور فنی و خدماتی

برای بسته بندی یکسری از لوازم منزل به چسب کشی و چیدن آن‌ها در کارتن محدود نمی‌شود برای بسته بندی این وسایل لازم است تا با استفاده از دانش فنی آن‌ها را از سر جای خود جدا کنیم. وسایلی مثل لوستر، لباسشویی، یخچال و سرویس خواب. بدون برای انجام این‌کار باید به سراغ نیروهای ارائه دهنده خدمات فنی بروید که به طبع هزینه جداگانه‌ای برای دستمزد آن‌ها می‌بایست پرداخت کنید. این هزینه را نیز میتوانیم در گروه هزینه‌های مشخص اسباب کشی جای داد.

ضرر و زیان‌های آسیب دیدگی اثاثیه

همیشه در اسباب کشی‌ها اتفاقات و سوانح پیش بینی ناپذیری وجود دارند که به دلیل سهل‌انگاری و یا نداشتن تخصص افراد حاضر در اسباب کشی رخ می‌دهند. این حوادث می‌‌توانند به شکل‌های مختلفی رخ بدهند. شاید در حین بسته بندی یکی از ظرف‌های کریستالی بوفه شما از دستتان لیز بخورد و بشکند. شاید هم به دلیل نداشتن تخصص کافی در بسته بندی وسیله‌ای با قرار گرفتن تحت فشار دچار آسیب شود.

خدمات بسته بندی ایزی پک، راهی نو برای بسته بندی

حالا که تمامی اشکال صرف هزینه برای بسته بندی را برسی کردیم، وقت آن است که به سراغ راه حل‌هایی که برای مدیریت بیشتر و جلوگیری از این هزینه‌ها وجود دارد بپردازیم.

خدمات بسته بندی ایزی پک جدید ترین محصول شرکت اسباب کشی ایزی پک محسوب می‌شود. دلیل صدا زدن این خدمات تحت عنوان محصول این است که در صورت استفاده شما از آن وسایل خود را بجای بسته بندی کردن با تمام دردسرهایش بسته بندی شده می‌خرید.

فروشگاه ایزی پک

راهی برای رهایی از بخش پنهان هزینه‌ها

همانطور که گفته شد‌ تمام هزینه‌های بسته بندی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. اما خدمات بسته بندی ایزی پک با تسهیل فرآیند بسته بندی و ایجاد شفافیت در هزینه‌های آن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دیگر وقت و هزینه شما بیشتر از حد معمول درگیر این بخش اصلی اسباب کشی نشود.

خرید آنلاین بسته بندی

فرآیند استفاده از این خدمات به این شکل است که شما با مراجعه به سایت ایزی پک، وارد بخش خدمات بسته بندی شده و اثاثیه‌ای که قصد بسته بندی کردن آن‌ها را دارید با مشخص کردن تعداد انتخاب می‌کنید و در شفافیت کامل هزینه‌های این خدمات را مشاهده می‌کرده و بدون اینکه کوچک ترین تغییری در این هزینه‌ها بوجود بی‌آید آن را پرداخت می‌کنید.

لازم به ذکر است که در کنار خدمات بسته بندی، خدمات فنی نیز به شما ارائه می‌شود. بدون اینکه نیاز باشد هزینه جداگانه‌ای تحت عنوان دست‌مزد برای آن پرداخت کنید.

کلام آخر

هدف از مطلب خوانده شده این بود که با نگاهی دقیق‌تر به سراغ هزینه‌های پیدا و پنهان اسباب کشی برویم و در پی آن به معرفی راه حل مجموعه ایزی پک برای مدیریت بهتر و انجام راحت‌تر اسباب کشی بپردازیم. امیدواریم این مطلب نقش موثری در ارتقا کیفیت اسباب  کشی شما داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!