وقتی درباره اسباب کشی صحبت می‌کنیم، هیچ‌کسی نمی‌گوید اع یادش بخیر چه دوران خوبی! یا امکان ندارد با خنده خاطره‌ای برای شما تعریف کند. در کل یک پروسه سخت، طاقت‌فرسا و گاهی اوقات اعصاب خرد کن محسوب می‌شود. ولی خب یه کاریه که همه باید انجام بدیم و نمی‌توان از زیر کار در رفت! حالا برای اینکه حتی هنگام اسباب‌کشی روحیه خودمان را نبازیم و همان آدم شاد سابق باشیم، چکار باید کنیم؟ نمی‌شود که قید اثاث کشی را زد! دیگه حداقل یک بار که خانه‌مان را عوض می‌کنیم. تیم تحریریه ازی‌پک در این مقاله به شما کمک می‌کند که روحیه شاد در اسباب کشی داشته باشید و این جابه‌جایی باعث عصبی شدن شما نشوند. باما همراه باشید.

روحیه شاد در اسباب کشی

روحیه شاد در اسباب کشی روحیه شاد در اسباب کشی

خب پروسه اسباب کشی شروع شده و استرس و نگرانی سرتاپای شما را گرفته، قبول دارید که هیچ کاری حتی فعالیت‌های موردعلاقه‌تان در روز اثاث کشی لذت بخش نیست؟ این طرز فکر به شدت اشتباست! دقت کنید شما یکبار فرصت زندگی دارید، چرا اجازه می‌دهید که یک جابجایی کوچک انقدر اعصابتان را به هم بریزد! نگران نباشید و نکاتی که در ادامه برایتان آماده کرده‌ایم را رعایت کنید.

مثبت فکر کنید

اولین فدم برای روحیه شاد در اسباب کشی این است که مثبت فکر کنید! اثاث کشی هم نمونه کوچکی از زندگی واقعی ماست، طوریکه همه با همکاری هم کارهای بزرگ و کوچک را انجام می‌دهند برای یک هدف مشترک. پس اگر درحال جمع‌آوری وسایلتان هستید، به اینکه چقدر کار مانده و چند ساعت باید کار کنیم فکر نکنید. به این فکر کنید که این وسایل شما چقدر خانه جدیدتان را زیبا می‌کند یا تصور کنید که کجای منزل جدید قرار می‌گیرند. دیدید! کار سختی هم نیست. فقط مثبت فکر کنید و نگرانی‌هایی مانند “اگر وسایلم در حین جابجایی بشکند، چه کنم؟” را دوربیاندازید.
اصلا چرا باید وسایل شما بشکند؟ چرا پالس منفی از خودتان ساطع می‌کنید. پس با خیال راحت تمام کارهای مربوط به اسباب کشی را با لذت انجام دهید.

چالش راه بیاندازید

گاهی بازی و سرگرمی نیز در اسباب کشی لازم است. در اسباب‌کشی تنها کاری که نمی‌توانید انجام دهید، تفریح است، پس اثاث کشی را به تفریح تبدیل کنید! چگونه؟ مثلا با دوستان یا خانوادتان قرار بگذارید که هرکسی وظیفه‌های مربوط به خودش را زودتر از بقیه تمام کرد، فلان جایزه را می‌برد و هرکه آخر شد باید برای تمام افراد بستنی بخرد. همین چیزهای کوچک کلی در حال ما تاثیر می‌گذارد و روحیه شاد در اسباب کشی را به ما القا می‌کند. اصولا کودکان از زیر کار در می‌روند و به فکر بازیگوشی‌های خودشان هستند، با این چالش‌ها می‌توانید حتی افراد کوچک خانه را نیز در بسته‌بندی دخیل کنید.

روحیه شاد در اسباب کشی

حال دلتان را خوب کنید

وقتی حال دل خوب است که اوضاع به کام باشد، وسط اسباب‌کشی اوضاع همیشه به هم ریخته‌ است و این شما هستید که با دید مثبتتان اوضاع را تغییر می‌دهید. در نظر داشته باشید که بی شک اتفاقی تلخ در هنگام جابجایی رخ می‌دهد که شما بابد آن‌ را مدیریت کنید و تا جای ممکن نگذارید چیزی یا کسی رو اعصاب شما راه برود. احیانا اگر وسیله‌ای شکست یا برنامه شما طبق نقشه پیش نرفت اصلا نگران نباشید دنیا که به آخر نرسیده! از تک تک مراحل اسباب کشی لذت ببرید.

اسباب‌کشی نکنید

اگر دیدید که این پروسه خیلی رو روانتان تاثیر می‌گذراد و باعث دورشدن شما از کار و فعالیت‌های روزانه‌تان می‌شود، اینکار را انجام ندهید! الان دیگر زمان قدیم نیست که شما خودتان به کمک دوستان و آشنایان از صفر تا صد یک اثاث کشی را انجام دهید، خیلی از شرکت‌های اسباب کشی هستند که تمام و کمال همه وظایف مربوط به جابه‌جایی را انجام می‌دهند. به این صورت که همه وسیله‌های شما را داخل کارتن‌ اسباب کشی می‌گذارند، حمل می‌کنند و در منزل جدید باز می‌کنند. اصلا شما دیگه استرس و نگرانی ندارید و می‌توانید به شعار روحیه شاد در اسباب کشی عمل کنید!

تا وقتی می‌توانید با خیالی راحت جابجا شوید، چرا از روش‌های سنتی استفاده می‌کنید؟!

روحیه شاد در اسباب کشی

 

کلام آخر  روحیه شاد در اسباب کشی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مربوط به روحیه شاد در اسباب کشی را شرح دهیم و امیدواریم در این مسیر کمک حالتان بوده باشیم. شرکت ایزی‌پک با انجام تمام فعالیت‌های مربوط به حوزه اسباب کشی خیال شما را بابت این مسئله راحت کرده و با اعزام تیم‌های اجرایی به همراه نیروهای مجرب از صفرتاصد جابه‌جایی شما را با استانداردترین پروتکل‌ها انجام می‌دهد.

محصولات مرتبط:

بقچه لباس

پلاستیک حبابدار

چسب پهن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!