برای اینکه به یک خانه جدید منتقل شویم باید با چه شرکتی همکاری کنیم؟ این سوالی است که خیلی از افرادی که قصد جابجایی دارند از خودشان می‌پرسند. در واقع پیدا کردن یک شرکت مناسب جهت اسباب کشی یکی از چالش‌هایی است که همه ما با آن روبه رو هستیم، حالا اگر بخواهیم از باربری جهت حمل وسایلمان کمک بگیریم چه فاکتورهایی را باید رعایت کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به شما چند نکته درباره پیدا کردن بهترین باربری منقطه سکونت خود بگوییم تا در هنگام اثاث کشی دیگر نگران این موضوع نباشید.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

اسباب کشی

پرسیدن از آشنا

رایج ترین راه ممکن پرسیدن از دوست و آشنایی می‌باشد که به تازگی اثاث کشی داشتند. یعنی شما قبل از شروع بسته بندی خود از نزدیکان خود می‌پرسید که جهت انجام پروسه جابجایی خود از چه باربری استفاده کردند،  آیا از خدماتی که این باربری ارائه می‌دهد راضی بودند یا خیر؟ قیمتی که نیروهای آن شرکت دریافت می‌کردند منطقی بود یا نه؟ یا از این دسته از سوالاتی که برایتان مهم است. مثلا برای خودِ من اجرت حمل اثاثیه خیلی مهم است، مثلا اینکه برای حمل یخچال هر طبقه‌ای چقدر هزینه می‌گیرند. خودتان بهتر از من می‌دانید نیروهای جابجایی پشت تلفن یه چیزی می‌گویند ولی وقتی اثاثیه شما را می‌بینند یک نرخ جدید تعیین می‌کنند. پس حتما به این موضوع دقت داشته باشید که قیمت نهایی با آنچه که پشت تلفن می‌گویند تفاوت نداشته باشد.

تلفنی صحبت کردن با باربری

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما شرایط را قبل از رزرو کامیون و افراد، بپرسید. خیلی از افراد هستند که بدون اینکه از شرایط و قیمت مطمئن شوند درجا می‌گویند که فلان روز ما اثاث کشی داریم لطفا نیروهایتان را برای جابجایی به خانه ما بفرستید! بدون اینکه از قیمت نهایی یا شرایط آن باخبر بشوند سریعا در روز مقرر خدماتشان را رزرو می‌کنند. خب این روش اشتباست، حتما سعی کنید قبل از شروع همکاری از قیمت ساعتی و دقیق کامیون و نیروهای جابجایی مطلع شوید تا تقریبا بدانید که چه مبلغی را باید پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه اسباب کشی به چی بستگی دارد؟

کمک گرفتن از باربری معتبر

یادتان باشد که هر کامیونی که روی بدنه‌اش شماره تلفن دارد صرفا باربری معتبری نیست! حتما برای جابجایی‌هایتان از شرکت‌های اسباب کشی یا باربری های معتبری که همه ما اسمشان را شنیده‌ایم کمک بگیرید. درنظر داشته باشید که تمامی اثاثیه منزل شما در دستان نیروهای آن شرکت است و در صورت گم شدن کارتن اثاث کشی دستتان به هیچ‌جایی بند نیست. پس با باربری قرارداد ببندید که جا و مکان مشخصی داشته باشد و همچنین برند معتبری داشته باشد.

ارائه خدمات بسته بندی

ترجیحا با شرکتی همکاری داشته باشید که خدمات بسته بندی نیز ارائه بدهد. بالاخره این افراد از من و شما بهتر می‌دانند که چه وسیله‌ای را چگونه بسته بندی کنند. همچنین حواستان باشد که لوازمی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، سرویس خواب و… را بتوانند به بهترین شکل ممکن باز و دمونتاژ کنند.

ارسال کارشناس به محل

وقتی قبل از جابجایی کارشناسی جهت برآورد هزینه خدمات به محل شما اعزام شود، دیگر نگران افزایش هزینه و قیمت نهایی نخواهید بود! زیرا که این کارشناس با اعلام هزینه دقیق به شما می‌گوید که جابجایی شما با چه تعداد نیرو و کامیون چقدر تمام می‌شود. پس سعی کنید شرکتی پیدا کنید که کارشناسان خود را قبل از شروع کار به محل شما اعزام کنند.

محصولات مرتبط:

پلاستیک حبابدار

بقچه لباس

چسب پهن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!