می خواهید اسباب کشی کنید؟ استرس دارید؟ نرخ حمل بار را نمیدانید؟ نگران سلامت وسایلتان هستید؟ می ترسید بلایی سر وسایلتان بیاورید؟ این سوالات را پرسیدیم تا احساس نگرانی درون شما را بیدار کنیم و شما را متوجه اهمییت این موضوع کنیم و یادآوری کنیم که امنیت سلامت اجناس شما مهم ترین نکته در اسباب کشی می باشد. سعی کنید در انتخاب خود دقت زیادی کنید و مطمئن در این راه قدم بگذارید.

عوامل موثر بر نرخ حمل بار

عوامل زیادی بر کرایه یا نرخ حمل بار تاثیر گذارند. چندی از این عوامل را برای شما ذکر کرده ایم:

تعداد وسایل

خانه هایی با متراژ بالا به طبع دارای وسایل بیشتری هستند و تعداد وسیله بیشتری در آن ها جا می گیرد. پس هر چه وسایل منزل بیشتر باشد نرخ حمل کرایه افزایش پیدا می کند.

نوع وسایل

ممکن است شما تنها قصد جابجایی وسایل سنگین، حجیم و بزرگ را داشته باشید. قطعا خودتان هم در جریان هستید که وزن بیشتر وسایل، سختی حمل آن ها را به دنبال دارد و هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد سخت تر است. پس اینکه قصد دارید یک اثاث کشی ساده داشته باشید بسیار متفاوت است با اینکه بخواهید اسباب کشی هایی خاص داشته باشید. این عامل هم کم تاثیر گذار نیست بر نرخ حمل بار.

نوع بسته بندی

شاید شما در اثاث خود را بسته بندی کرده باشید اما اگر این کار را نکنید هم مشکلی پیش نمی آید. شما باید ین کارر را بالاخره انجام دهید. تیم ما در این زمینه انخاب را در اختیار شما می گذارد. شما حتی برای این که وسایلتان چگونه بسته بندی شود هم حق انتخاب دارید. پس عامل متریال بسته بندی وسایل منزل هم بر نرخ حمل بار تاثیر دارد.

فاصله بین منازل

هر چه میر طولانی تر باشد کرایه حمل بار هم بیشتر می شود. اگر قصد این را دارید که محله زندگی خود را پیشرفت بدهید باید به فکر اینجا هم باشید.

قیمت گازوئیل و بنزین

با توجه به نوسانات قیمت گازوئیل و بنزین نرخ حمل بار هم نوسان می کند. به طور ساده تر باید بگوییم از انجا که وسایل شما با وسایل حمل و نقل مخصوص باربری جابجا می شوند همیشه قیمت سوخت مصرفی این وسایل تاثیر گذار بر نرخ حمل بار هستند.

بسته بندی کردن لوازم در باربری چه تاثیری در نرخ حمل بار میگذارد؟

 همانطور که در دیگر صفحات احتمالا خوانده اید باید این وسایل خود را به طور خاصی بسته بندی کنید. ابتدا تا حد ممکن با پک های مخصوص و کارتن اسباب کشی این وسایل را بسته بندی می کند. اگر وسیله بیش از حد بزرگ باش به کمک وسایلی مانند موکت و یا زیر انداز و یا … آن را بسته بندی می کنند . اقدام به جابجایی آن ها می کنند. این دسته از وسایل تنها خصوصیتی که دارند و آن را از بقیه دسته ها متمایز می کند این است که وزن زیادی دارند و جابجایی آن ها سخت است. سعی کنید تا وسایل شکستنی را تا حد امکان با روزنامه ها و نایلون های حباب دار بپوشانید و بسته بندی کنید. این کار باعث می شود تا در اثر جابجایی صدمه ای وارد نشود به وسایل شما و آن ها را با امنیت خاطر جابجا کنید. نوع بسته بندی وسایل شما هم در نرخ حمل بار تاثیر گذار است.

نکاتی که باید در بسته بندی کردن لوازم رعایت کنید؟

بسته بندی لوازم و وسایل و جابجایی آنها می تواند تبدیل به کاری گیج کننده شود. مخصوصا اگر بسته بندی وسایل یک شرکت یا اداره بزرگ درمیان باشد. در صورتی که قصد جابجایی و انتقال محل کار و دفتر خود را دارید لازم است که کلیه فرآیند اسباب کشی را بدون هیچ گونه بهم ریختگی انجام دهند. بهتر است که این کار را به متخصصان این زمینه بسپارید. بسته بندی ها باید بسیار با سلیقه انجام بشوند و خیلی با دقت صورت بگیرند تا امنیت این وسایل تا حدی تامین شود. از چسب ها نایلون ها روزنامه ها و جعبه های مناسب استفاده کنید. بگذارید با این مراحل را مرور کنیم:

ابتدا آن ها را در روزنامه ها یا نایلون های حبب دارد بپیچید و آن ها را تا جایی که می توانید با انجام این کار مقاوم کنید.

جعبه هایی خریداری کنید که علاوه بر اینکه از مقاومت خوبی برخوردار باشند بتوانند تمامی وسایلی که یک دست هستند را در خود جای دهند تا شما وقتی خواستید آن ها را از جعبه ها در بیاورید راحت تر باشید و برای چیدمان آن ها در مکانی که برایشان در نظر گرفته اید مشکلی نداشته باشید.

 حمل بار بی دردسر با نرخ حمل بار مناسب

برای این که خیال شما راحت باشد، ما و همکاران ما همیشه در این زمینه از عباراتی همچون حمل بار بی دردسر، تخفیف در نرخ حمل بار، کرایه حمل بار مقطوع، حمل بار آسان سریع و… از این قبیل جملات را برای سایت های خود استفاده می کنیم. باید بگوییم که واقعا دروغ نمی گوییم. شما می توانید با انتخاب یک تیم مطمئن صفر تا 100 این مار را تضمین کنید و با خیال راحا اقدام به اسباب کشی کنید و بدون هیچ استرسی این کار را به پایان برسانید و در انتها به تمامی دغدغه های خود لبخند بزنید و از صحولت کار تعجب کنید.

یک تیم حمل بار بی دردسر علاوه بر اینکه کار خود را به درستی انجام میدهد، به شما احساس آرامش می دهد و باعث می شود تا با خیال راحت وسایل و اسباب منزل را به آن ها بسپارید و فقط نظاره گر اثاث کشی منزل خود باشید. تیم ما به شما این نوید را می دهد که شما حتی نباید نگران نرخ حمل بار و کرایه حمل بار نیز باشید. این کار تماما اختصاصی می باشد و طوری انجام می شود که علاوه بر این که مورد رضایت شما باشد، بسیار اقتصادی و به صرفه نیز باشد.

در نهایت برای شما آرزو می کنین تا بتوانید با این نکات اثاث کشی خوبی داشته باشید و بتوانید تا حدودی نرخ حمل بار را برای حمل بار های منزل خود حدس بزنید. امید است که بتوانید اسباب کشی خوب و استانداردی داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!