اسباب کشی یکی از مواردی است که معمولا افراد در طول انجام آن استرس زیادی را تجربه می کنند و همین موضوع باعث آسیب های روحی ، روانی و در خیلی از مواقع مشکلات خانوادگی می شود .در این مقاله می خواهیم به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم  و کمی در باره علل و راهکارهای جلوگیری از ایجاد استرس در طول اسباب کشی صحبت کنیم .

یکی از دلائل مهم بروز استرس در اسباب کشی عدم آگاهی از اتفاقات پیش رو می باشد ، فرض کنید قرار باشد وظیفه انجام کار خاصی که هیچ اطلاعاتی در باره آن ندارید را به شما محول کنند و از شما بخواهند که آن کار را به نحو احسنت انجام دهید قائدتاً تا زمانی که موعد انجام آن کار برسد و شما ارزیابی کاملی در رابطه با آن پیدا کنید استرس زیادی را متحمل خواهید شد . پس برای اینکه از این استرس رها شوید اجازه بدهید چند راهکار ساده به شما پیشنهاد دهیم. همچنین میتوانید با انتخاب اتوبار مناسب این استرس را کاهش دهید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه اتوبار در تهران مراجعه کنید.

اولین و بهترین راه حل برای جلوگیری از بروز استرس در اسباب کشی انجام یک برنامه ریزی درست و اصولی می باشد . برای انجام یک برنامه ریزی درست می بایست حجم کار پیش رو ، زمان بندی ، تاریخ جابه جایی، شرکت حمل و نقل جهت انجام جابه جائی ، تهیه لوازم و متریال جهت انجام بسته بندی وسایل و خیلی از موارد دیگر را مد نظر قرار دهید تا بتوانید طبق آن برنامه عمل کرده و مرحله به مرحله تا روز جابه جائی تان پیش بروید.

کاهش استرس در اسباب کشی

نکته مهمی که در رابطه با برنامه ریزی باید مورد توجه قرار دهید واقعی بودن و منطبق بودن آن با توانمندی ها ی شما و تعداد روز باقی مانده تا اسباب کشی تان باشد . نکته دیگر در رابطه با برنامه ریزی اسباب کشی تان این است که حتما درآن جایی برای استراحت کافی خود در نظر بگیرید چرا که عدم داشتن استراحت کافی در طول انجام پروسه اسباب کشی خود یکی از دلایل مهم بروز استرس و فشارهای عصبی خواهد بود . کارتن اسباب کشی مناسب نیز باعث تسریع در امر اسباب کشی میشود.

تنظیم چک لیست بیسار موثر در کاهش استرس در اسباب کشی

یکی دیگر ازمواردی که می تواند کمک خوبی درحل مشکل استرس برای شما باشد ، داشتن یک چک لیست جهت یادآوری انجام کارهای پیش رو تا روز اسباب کشی تان است . برای تنظیم این چک لیست می بایست تمامی کارهای ریز و درشت خود را که تا روز جابه جائی تان باید انجام دهید را روی یک کاغذ نوشته و آن را در جائی که جلوی چشمتان باشد قرار داده و مجرد آنکه هر کدام از این کارها انجام شد آن را با یک خط تیره از لیست خود حذف کنید ، این کار چند حسن دارد . اول اینکه باعث میشود هیچکدام از کارهای پیش رو از قلم نیفتد و شما در آن شلوغی روزهای آخر چیزی را فراموش نکنید و حسن بعدی این موضوع این است که به مرور هر چه تعداد آیتم های خط خورده لیست شما بیشتر شود از حجم استرس شما کاسته خواهد شد و این موضوع دقیقا همان راه حل کاهش استرس در طول انجام اسباب کشی خواهد بود .

رزرو سرویس حمل بار حدقل چند روز زودتر

یکی دیگر از موارد ایجاد استرس در طول اسباب کشی قرار دادن هماهنگی های سرویس حمل بار برای روز آخر می باشد . معمولا اینکه بیشتر اسباب کشی ها در 6 ماهه اول سال انجام می شود و حجم نقل و انتقالات بسیار بالاست شاید شرکت حمل و نقلی که مد نظر شما می باشد برای روز موردنظرتان ماشین و کارگر خالی نداشته باشند و همین میتواند استرس زیادی را به شما انتقال دهد ، پس برای جلوگیری از بروز اینگونه مشکلات سعی کنید چند روز زودتر با شرکت مورد نظرتان تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت رزرو ماشین و کارگر برای روز مورد نظرتان را انجام دهید. با باربری در تهران نیز میتوانید استرس خود برای اسباب کشی را کاهش دهید.

استرس در اسباب کشی

یکی دیگر از مواردی که معمولا باعث بروز استرس و فشارهای عصبی در اسباب کشی می شود، موضوع حمل بار و کارگران حمل در روز اسباب کشی می باشد . با توجه به نظر سنجی های انجام شده از تعداد زیادی از افرادی که قصد اسباب کشی داشته اند چگونگی برخورد با کارگران حمل و نحوه تسویه حساب مبلغ نهایی با آن ها و مغایرت آن با مبلغ اعلامی توسط شرکت جزء مواردی می باشد که باعث بروز استرس زیادی در آنها می شود و تعداد زیادی از این افراد صرفاً به دلیل وجود این مشکل از مدت ها قبل از رسیدن تاریج جابه جائی شان دچار استرس و ناراحتی می شوند . بهترین کار برای جلوگیری از بروز این مشکل همکاری با یک شرکت معتبر و خوش نام می باشد و برای رسیدن به این موضوع پیشنهاد می کنیم حتما با دوستان و یا آشنایان خود که قبلا تجربه خوبی از جابه جائی شان داشته اند مشورت کرده و از آن ها در انتخاب شرکت مورد نظرتان کمک بگیرید . ضمنا یادتان باشد ، زمانی که با شرکت مورد نظرتان تماس گرفتید تمامی شرایط حمل خود را اعلام کنید تا قیمت اعلامی به شما به مبلغ پرداختی تان نزدیک باشد و یا اگر امکان اعزام کارشناس توسط آن شرکت فراهم بود حتما درخواست اعزام کارشناس کنید تا قیمتی که به شما اعلام میشود واقعی باشد.

کلام آخر

خدمات کامل شرکت ایزی پک می تواند مشکل شما را درداشتن استرس درهنگام اسباب کشی تان را به حداقل رسانده و تمامی بخش های جابه جائی شما را که شامل جمع آوری و بسته بندی ، حمل و جابه جایی ، باز کردن و چیدمان می باشد را تحت پوشش قرار دهد . شما می توانید با شماره های 200-22730200 تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان ما به صورت رایگان بهرمند گردید.

محصولات مرتبط:

بقچه لباس

پلاستیک حبابدار

چسب پهن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!