با اینکه تمام مردم ایران درحال واکسیناسیون هستند، بازهم نگرانی‌های کرونا تمومی ندارد! در این روزها که سبک زندگی تمامی ما تغییر کرده طوری که الان الکل و ضدعفونی کننده یکی از حیاتی ترین وسایل ما به حساب می‌آیند و ماسک هم خودش را جز پوشش روزانه ما میداند، چطور میشود به همان روال سابق ادامه دهیم.

همه کسب و کارها رو به آنلاین شدن رفتند و خیلی از آنها هم بطور کل سبک کاریشان را تغییر دادند، ما هم بطور یقین باید یکسری از فعالیت‌های گذشتمان را تغییر دهیم. اسباب کشی هم جز همان کارهاییست که باید در این روزها یک شکل و شمایل جدیدی به آن بدهیم. در این مطلب بطور کامل درباره اسباب کشی در زمان کووید 19 می‌پردازیم.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

اسباب کشی در دوران کرونا

از کارتن اسباب کشی نو استفاده کنید

تقریبا همه ما در گذشته وقتی می‌خواستیم به یک منزل جدید نقل مکان کنیم قطعا از کارتن‌های دسته دوم سوپری ها یا میوه فروشی ها استفاده می‌کردیم که دلیل اینکار هم نبود فرهنگ خرید کارتن اسباب کشی بود. ولی امروزه با وجود فروشگاه های فروش کارتن اثاث کشی خیلی از مردم به سمت خرید کارتن خالی ترغیب شده اند. این وسایل علاوه بر استحکام و مقاومتی بالایی که دارند، به دلیل نو و تازه بودنشان عاری از هرگونه میکروب و ویروس می‌باشند. ببینید شما نمیدانید که نفرات قبلی چه نوع استفاده‌های از آن ها کردند و یا امکان دارد مصرف کننده های قبلی کارتن دست دوم، یک بیماری داشته باشند که با استفاده مجدد از کارتن امکان سرایت آن بیماری به شما وجود دارد. پس حتما برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار، حتما از کارتن اسباب کشی نو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کارتن اسباب کشی از کجا بخرم؟

تمام لوازمتان را آنلاین بخرید

صددرصد برای انجام جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل به یک سری تجهیزات برای ایمن سازی لوازم خانه تان نیاز دارید، مانند کارتن اسباب کشی، چسب، برچسب، کاتر، پلاستیک ضربه گیر و… به همین دلیل در اولین فرصت وقت خود را خالی میکنید تا به دنبال تهیه این لوازم بروید. ولی خودتان بهتر از من میدانید که در این روزها هرچه کمتر به مراکز خرید برویم برایمان بهتر است! پس سعی کنید تمام ای لوازم هایتان را از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید تا درحدامکان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایید.

خانه جدید را ضدعفونی کنید

در خانه فعلی‌تان که خودتان در آن سکونت دارید، بر تمامی پروتکل‌های بهداشتی و نحوه رفتار با دیگران مسلط هستید. ولی وقتی به یک جای جدید منتقل می‌شوید نمیدانید که صاحب قبلی خانه اصلا پروتکل بهداشتی را رعایت می‌‌کرد؟ یا شاید فرد قبلی ناقل ویروس کرونا باشد! پس قبل از هرچیزی با استفاده از ابزار مربوط خانه را یکبار ضدعفونی کنید.

حتی سعی کنید قبل از اینکه نیروی خدمات برای شست و شوی منزل به خانه شما بیاید اینکار را انجام دهید و زمانی که کار پاکسازی منزل تمام شد – یعنی بعد از نیروی خدماتی – مجددا منزل را ضدعفونی کنید. شاید یکم زیاده روی باشید ولی جان عزیزانتان مهمتر از هر چیز دیگریست!

از شرکت اسباب کشی معتبر کمک بگیرید

اگر خیلی در انجام این کار وسواس به خرج می‌دهید، بهترین کار مشارکت با یک شرکت خدمات اسباب کشی است تا صفر تا صد جابجایی شما را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهد. البته برای اینکه از روند کاری این موسسات آگاهی یابید و بتوانید به شیوه انجام فعالیتشان اعتماد کنید، از دوست یا آشنایی که با آن‌ها سابقه همکاری دارد کمک بگیرید یا با تلفن‌های شرکت تماس بگیرید و از ریز و درشت وظایف آن‌ها با خبر شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!