نوبتی هم باشه نوبتِ جمع کردن خرده ریزهای آشپزخانه است! خب در مطالب قبلی بطور کلی درباره نحوه بسته بندی شکستنی های داخل کمد و کابینت بحث کردیم، حالا در این مقاله قصد داریم تا درباره بسته بندی چاقو آشپزخانه نکاتی را به شما بیاموزیم. اصولا چاقوها به دلیل لبه های تیزی که دارند، باید در طرز جمع آوری آنها نیز روش متفاوتی اجرا کرد.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

اثاث کشی

چرا هنگام جابجایی باید حواسمان به چاقوها باشد؟

بسته بندی ایمن چاقوهای آشپزخانه به دلایل مختلفی ممکن است دشوار باشد. البته، خطر اصلی وجود تیغه های بلند و تیز آنها ناشی می شود، اما تنوع زیاد در اندازه و طول آنها نیز به چالش کلی بسته بندی چاقوها برای حرکت می افزاید.

بیشتر بخوانید: چگونه از آسیب دیدن در اسباب کشی جلوگیری کنیم؟

قرار گیری کارتن در کارتن بسته بندی

ابتدا با چند لایه پلاستیک دورتادور لبه چاقو را بپوشانید تا تیزی آن آسیبی به کارتن اسباب کشی و یا افراد دیگر نشود. ضمنا اصلا چاقوهای را به صورت ایستاده داخل باکس های بسته بندی قرار ندهید! زیرا امکان دارد که در حین جابجایی محافظ آن ها پاره شود و با سوراخ کردن کارتن آسیبی به شما و یا نیروهای جابجایی وارد کند. همچنین حتما روی کارتن آنها بزرگ بنویسید چاقو! تا کسانی که قصد حمل و جابجایی آنها را دارند بدانند که چه چیزی دارند حمل میکنند.

ایمن کردن چاقو

اگر چاقوهای شما محفظه پلاستیکی‌ای داشت که لبه آن را بپوشاند، حتما ازش استفاده کنید. همچنین اگر در منزلتان جعبه‌ای مخصوص کارد و چنگال داشتید حتما چاقوهایتان را داخل آن نگهداری کنید، فرقی ندارد که چاقوی میوه خوری باشد یا آشپزی! ببینید این وسیله با اینکه هر روز از آن استفاده می‌کنیم احتمال دارد که در اثاث کشی به یکی از افراد حاضر در منزل آسیب بزند پس به هیچ عنوان ریسک نکنید و به طرز صحیحی جابجایش کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه بسته بندی آشپزخانه ،جمع کن و جابجا شو!

کلام آخر

ما باتوجه با تجربه و سابقه خود در حوزه جابجایی این نکات را برای شما بازگو کردیم تا خودتان بدون کمک هیچ نیروی متخصص بتوانید اسباب کشی نوینی را برای خود رقم بزنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!