حالا که وقت اسباب کشی رسیده، چگونه باید هزینه های پیش رو را کمتر کنیم؟ اصولا ما ایرانی‌ها به دنبال کمتر کردن تمامی هزینه‌های پیش رو هستیم، اصلا یکی از دلایلی که خودمان وظیفه بسته بندی اثاثیه منزل را بر عهده داریم همین موضوع کاهش هزینه‌هاست! حالا ما چکار میتوانیم بکنیم تا پروسه اثاث کشیمان اندکی پایین تر از حد معمول باشد. در این مقاله قصد داریم تا بطور کامل درباره اینکه چکار کنیم تا به قول معروف “کمتر پیاده شویم” بپردازیم، با ما همراه باشید.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

اثاث کشی

از شر وسایل اضافی خلاص شوید

در خانه همه ما یکسری وسایل هست که واقعا نیازی بهشان نداریم، پس بهتر است که از دستشان خلاص شویم. حالا چرا؟ ببینید در هنگام اسباب کشی شما تمامی وسایل خود را بسته بندی می‌کنید و نگاه نمیکنید که به این وسیله نیاز دارید یا نه! به همین خاطر مجبورید که متریال بسته بندی اضافی جهت ایمن سازی این اقلام تهیه کنید که همین امر هزینه های پیش روی شما را افزایش می‌دهد. پس قبل از شروع بسته بندی اثاثیه اول از همه مطمئن شوید تمام لوازمی که قصد بسته بندی آن ها را دارید، اثاثیه ضروری شما هستند و سپس نسبت به تهیه کارتن بسته بندی یا متریال دیگر اقدام کنید.

زمان مناسبی برای جابجایی انتخاب کنید

هر باربری که قصد همکاری با آن را دارید، نرخ کرایه را ساعتی تعیین می‌کند. پس بهتر از در زمان اثاث کشی هم صرفه جویی کنید، یعنی چی؟ اصولا وسط هفته‌ها ترافیک کمتر از سایر روزها است که یعنی زمان کمتری نیاز دارد تا شما به مقصد جدیدتان برسید. این کاهش زمان باعث کاهش قیمت می‌شود که شما را در مدیریت هزینه ها جلو میاندازد. سوای از این ها نرخ کرایه باربری ها ارزانتر از آخر هفته هاست و شما می‌توانید از این شرایط استفاده کنید و هزینه های خود را به حداقل برسانید.

با شرکت‌های معتبر همکاری کنید

حتما برایتان پیش آمده که وقتی شرکت باربری در ابتدای یک قیمت نسبی به شما می‌دهد در پایان چند برابرش را از شما دریافت می‌کند. خب طبیعی است که شما اندکی عصبانی شوید زیرا هم هزینه‌تان بیشتر شده و هم از سوی شرکت بدقولی صورت گرفته. به همین خاطر به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از باربری‌های معتبر استفاده کنید، زیرا هیچ وقت این شرکت‌ها بخاطر اعتبار خودشان هم که شده الکی قیمت را زیاد نمی‌کنند و سعی میکنند با همان قیمت توافقی سروتهش را هم بیاورند.

کلام آخر

شرکت ایزی پک با انجام تمامی امور مربوط به اسباب کشی تمامی وظایف مرتبط به این پروسه را انجام می‌دهد. همچنین هیچ افزایش هزینه‌ای در طول پروسه اتفاق نمی‌افتد و ما سعی کردیم تا قیمت توافقی که در اول کار ذکر کردیم را در پایان پروژه از شما دریافت کنیم.

محصولات مرتبط:

پلاستیک حبابدار

بقچه لباس

چسب پهن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!