برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی چه روشی انتخاب کردید؟ اگه درگیر بسته بندی و اثاث کشی باشید حتما دغدغه جمع آوری لباس و پوشاک خانواده هستید و ناخودآگاه نگران آسیب دیدن و یا کثیف شدن آنها می‌شوید. حالا برای اینکه از این نگرانی ها جلوگیری کنیم باید چه کنیم؟ یعنی نحوه بسته بندی لباس برای اسباب کشی چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا بطور کامل به نحوه جمع آوری البسه منزل برای اسباب کشی بپردازیم، با ما همراه باشید.

آدرس اینستاگرام ایزی پک (کلیک کنید!): easypack@

نحوه بسته بندی لباس برای اسباب کشی

شاید در نگاه اول جمع کردن پوشاک خیلی کار سختی نباشد ولی خیلی وقت‌ها شده که خودِ شما هم زمان زیادی را برای بسته بندی البسه صرف می‌کنید که با نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم، میتوانید خیلی راحت و بدون هیچ گونه نگرانی شروع به جمع کردن پوشیدنی‌های خود کنید.

تفکیک کردن لباس ها

ببینید شما یک دست لباس ندارید، حتما داخل کمدهایتان حجم عظیمی از البسه‌ قدیمی و جدید وجود دارد که یا کهنه شدند و یا سال به سال هم از آنها استفاده نمیکنید. خب تکلیف این لباس ها چیست؟ انسان دوستانه ترین کار اهدا کردن پوشاک غیر ضروری به افراد نیازمند است. این روزها به لطف شبکه های اجتماعی یا صحبت‌های فامیل و آشنا، چندتا آدم نیازمند سراغ داریم که می‌توانیم پیراهن، شلوار و یا کت خودمان را بهشان هدیه دهیم. همچنین اگر برخی از لباس های شما اصلا قابل مصرف نبود (یعنی یا خیلی کهنه شده بودند یا پاره) از آن ها به عنوان دستمال گردگیری استفاده کنید.

استفاده از بقچه های لباس زپیدار

استفاده از بقچه های لباس زیپدار ایزی پک می تواند برای بسته بندی انواع لباس ها مورد استفاده قرار گیرد. بقچه لباس در فروشگاه ایزی پک دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و براساس نیاز خود می توانید اقدام به خرید کنید.

شستن لباس ها

وقتی که قصد دارید که به یک منزل جدید منتقل شوید، چه بهتر که تمامی لوازمتان هم خیلی تمیز و مرتب به محل جدید انتقال یابند. به همین منظور بهتر است که تمامی لباس هایی که قصد جابجاییشان را دارید را یکبار بشویید.

استفاده از کارتن اثاث کشی

وقتی که تمام کارهای اولیه را انجام دادید نوبت بسته بندی البسه میرسد. در این مرحله می‌‌توانید لباس ها را خیلی مرتب تا کنید و داخل کارتن اثاث کشی قرار دهید تا در هنگام جابجایی در حمل آن ها مشکلی پیش نیاید. البته برای اینکه یک مقدار بحث بهداشت را نیز رعایت کنیم، بهتر است که کف کارتن اسباب کشی با پارچه بپوشانید تا پوشاک شما بطور مستقیم کارتن اسباب کشی را لمس نکنند.

نحوه بسته بندی لباس برای اسباب کشی

استفاده از کارتن رگال دار

خب لباس های مجلسی را چگونه جابجا کنیم؟ لباس های مجلسی و کت و شلوار جز پوشیدنی هایی هستند که نمیشود آن ها را تا کرد و باید داخل کاور نگه داشت. کارتن های اسباب کشی رگال دار برای این دسته از البسه طراحی شدند که شما بتوانید خیلی راحت بدون کوچک ترین آسیب به لباس آنها را جابجا کنید. این کارتن های اسباب کشی با یک رگالی که داخلشان تعبیه شده، می‌توانید لباس هایتان را با چوب لباسی از آنها آویزان کنید و خیلی راحت حمل کنید، مانند یک کمد متحرک!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!